fredag 11 april 2008

Running up that hill (A deal with God)

Tradera i mitt <3. Har än så länge köpt 4 lpvinyler med Kate Bush (har inte fått hem den fjärde än) och 2 vinyl 7"or! Så fint. Kollar varje dag om de lagt upp något nytt och nu har jag dessutom hittat Fischerspooner mitt i allt! Lyckan! Auktionen går ut idag klockan kvart i sex så jag ska nog se om jag kan få hem den också! Om ingen jävel har lagt sånt jättemaxbud. Lissen. Vill ha.

I tisdes var jag med i en brandävning på min APU. Man skulle ligga i en madrass med rep om sig och åka ner från trappan. Haha SKITKUL! Vill göra det igen
Har fått gjort lite läxor, woho. Så det känns i alla fall lite bättre nu. Har haft lite skolångest i och med att jag verkligen inte orkat bry mig om det den senaste tiden. Hinner i alla fall ifatt innan sommarlovet slutar, hoppas jag. Åh sommarlov, vad fint. Det är väl på tiden att man får vara ledig ett tag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, och somliga tar tillochmed studenten :)

Zero Zeroni sa...

jafyfan! vad hemskt haha!