lördag 22 mars 2008

Am I suspended in Gaffa?

Jag har fortfarande skitont i magen, är fortfarande skitnervös. Kommer säkert inte släppa förän jag vet att det kommer gå fint. Det vill säga om typ en månad? Haha fint, verkligen. Fast vettefan om det kommer släppa då i heller med tanke på hur jag skrämt upp mig genom att kolla på alla tokio hotelfans bilddagböcker. Haha, inte PEPP. Försöker att inte ta ut någon glädje i förväg, försöker samtidigt att inte må skitdåligt men det är sjukt svårt. Tänker på det hela tiden! Fyfan! Vill inte.

Suddenly my feet are feet of mud.
It all goes slo-mo.
I don't know why I'm crying.
Am I suspended in Gaffa?

Not until I'm ready for you,
Not until I'm ready for you
Can I have it all.

Hur som helst! Köpte Chamillionairebiljetten igår. Haha, det var väl på tiden. Känner på mig att det kommer att bli inställt iofs. Har känt så hela tiden ungefär, det är väl bra att man är positiv i alla fall? Köpte godis för 159 kronor också, nu till påsken! (Okej allt godis var inte till mig utan till mamma och Lasse, ok?) Mår lite dåligt för det nu. Försöker sluta äta godis och börja motionera lite, eller vad fan som helst. Känner att det går bra, precis som allt annat i mitt liv atm! Haha! Nej, ärligt. Även om jag är helt off mot mänskligheten och inte har en aning om vad som händer i omvärlden så trivs jag faktiskt bra. Det är skönt att bara ligga hemma och ruttna medan man kollar på skins, johnny depp eller bråkar med alla idioter på bdbforumen.

Inga kommentarer: