torsdag 27 mars 2008

Don't push your foot on the heartbrake.

- Går det bra?
- JAAA
- Säkert att det går bra...?
- JAAA
- Ska bara slipa lite till här sen slipper du oss i ett år
- ...... :D

Tandläkaren igår! Lagade ett hål, utan bedövning. Är så sjukt rädd för bedövningssprutan (eftersom min tandläkare bara trycker hur hon vill så att det gör ajajont!) så jag tänkte att jag nog kunde försöka utan denna gången! Haha, fyfan. Har aldrig skakat så mycket i mitt liv, rädd som en liten fisk! Hela mitt huvud bara dunkade och när jag skulle gå därifrån så kunde jag inte riktigt se rakt. Sjukt läskigt. Försökte sjunga Cher - The shoop shoop song i huvudet för att försöka dämpa allt, men ICKE haha. Fyfan vad ont det gjorde :(

Var på bio idag med Lasse! Såg Jumper. Vet inte vad jag ska tycka om den. Lite lagom, okej typ. Filmer nu förtiden har ju ingen action! De är typ 10 min sen händer typ inget och varje gång en film tar slut så sitter jag där och bara VA, tog den slut NU? Den hade ju precis börjat.

Har förresten köpt en ny skivspelare! Min förstärkare gick sönder (Eller har blivit sämre och sämre och nu gick den typ sönder helt) och eftersom den skivspelaren vi hade bara kunde kopplas till en förstärkare fick vi köpa en sån med usbsladd som man kan kopiera in LPskivorna till datorn och spela på det sättet. Eh, ja, nya högtalare också! Jättefina, jättebra. Kan ju säga att basen är ganska mysig!

EH MINA KLÄDER FÖRFAN, hjälp så fin tröjan var! (Jättestor ja, M i killstorlek ni kan ju föreställa er. Men FYFAN så jävla snygg så jag har inte hjärta att skicka tillbaka den. Sen ska ju faktiskt såna kläder vara lite stora så wtf. Kepsen är skitsnygg, halsbandet är fetasnyggt! Hjälp!

1 kommentar:

PAAATE sa...

Du är skitsnygg!

Och jag håller med dig lite om filmerna.. Jag har sett 80-talsfilm hela lovet :P Haha