onsdag 26 mars 2008

L'Amour looks something like you.

Idag steriliserades Katen! Tycker så synd om henne så sitter med henne hela tiden. Fast nu har hon lyckats somna! Lilla Kate. Hon ska ha tratt på sig i tio dagar eftersom hon annars kan börja pilla med sina sår, inte bra! Men ew vad deprimerad hon är. Nawsen.

Imorgon ska jag till tandläkaren fick jag reda på! Inte najs. Min tandläkare är hemsk. Hon gör allting värre bara för att jävlas. Hon kanske har haft ett tufft liv, vad vet jag!

Idag kom Dan med den fina skivspelaren så nu kan jag spela alla fina LPskivor som mamma och Lasse tagit ner ifrån Höör! Fint! Så mycket mysigare att lyssna nu än på datorn, för nu måste man ju springa upp hela tiden och vända sida! Haha! Hur nu det skulle kännas mysigare p.g.a det men de känns lite finare! Man kanske borde kolla lite på LPskivor i fortsättningen och samla lite fina skivor. Men nu har jag för tillfället slösat upp alla mina pengar på annat. Beställde lite grejen häromdagen. I och för sig vet jag inte om allting passar men jag köpte de bara för att testa, jag har ju rätt att lämna tillbaka det om det inte passar så varför inte. En tröja för 999 (Vad hände?) Ett halsband för 399 och en keps för 499. Eh, ja, vad hände? Vet inte. Det var så fint bara. (Och så är de ju faktiskt inte säkert de passar! Tröjan tex kan vara extremt stor så det är ungefär 80% risk att jag skickar tillbaka det)

Borde man kanske ta itu med några läxor?
Hehe, ne, det är ju lov... Dessutom har jag ju precis fått hem S02E07 av skins! Woho!

2 kommentarer:

PAAATE sa...

Duktig Sandra. Du påminde mig att jag ska ladda ner S02E07 av Jericho, som sändes nu i måndags.. Sista avsnittet :'(

Anonym sa...

Lp-skivor är mysiga för man hör knastret i bakgrunden.