lördag 29 mars 2008

Words like violence, break the silence.

Haha gud vad mesigt det känns att hålla i en vanlig cdskiva nu. Har hunnit lyssna igenom en del LPskivor nu men det är så jävla många så jag har typ tre miljoner kvar haha! Har i alla fall hittat några favoriter!

Nina är snäll som hjälper mig handla LPskivor på tradera. Jag är ju inte arton så jag får inte ens bli medlem! Raur! Har i alla fall budat på Kate Bush - Lionheart och så har Ninis skickat ett mejl angåengde frakten till Kate Bush - The Sensual world så det blir kanske den också om frakten är ok. Så nu är jag glad! Vill ha två till men dem kan vänta lite! Hur som helst, TACK SISTAH<3

Vad mer? Illustrator är jättekul! Jag får en timmes mindre lov (ställer fram klockan), imorgon är det söndag, då kommer tre nya andra avenynavsnitt, i övermorgon är det måndag vilket betyder idrott, sitta och glo i tre timmar och psykologi. På tisdag är det Chamillionaire! Sen blir det jobb, jobb och jobb och Filippa Bark någon gång också med Helena och Camilla. Ganska ok kanske. Men har lite ångest! Ny vecka betyder att det är slut på lovet och att jag måste börja plugga. Har en del att ta itu med nu när jag bara skjutit fram det. Inte najs.

1 kommentar:

PAAATE sa...

Vad APU känns lyxigt helt plötsligt. ;D