tisdag 4 mars 2008

It must be something poisoning in the air.

Jobbade idag! Skolkade igår från skolan! Helt sjukt stört att jag har inte har några problem alls att gå till praktiken men så fort de gäller skolan så blir det inte bra. Idag hade jag till och med problem med mitt hår en halvtimme innan jag skulle gå men jag duschade håret snabbt i badkaret, fönade och plattade och gick sen! Det hade jag verkligen inte gjort om det hade gällt skolan.

Var lite drygt i början för Lollo sköter om avvikelser nu när Jennie är på semester och det var en massa klödd. Men sen gick det fint. Gud vad jag älskar att vara där. Vill aldrig sluta. Har fått en så positiv inställning till undersköterskayrket nu så jag till och med kan fundera på att jobba som det senare. Känns skitbra! Har varit så osäker på vad jag vill göra i mitt liv men nu känns det äntligen som att det är på rätt väg.

Mamma är fett med sjuk. Är livrädd att jag ska bli smittad men Lollo gav mig en flaska sprit innan jag gick hem haha! Ska sniffa på det senare och tvätta hela toaletten med det. Vill verkligen inte bli sjuk. (igen) Dessutom ska vi ju se Johan Glans imorgon. Hoppas mamma mår bättre då. Vill ha med henne.












Inga kommentarer: