måndag 17 mars 2008

Like you said: “You get what you deserve" well I must have been a devil.

Kan inte mitt lov komma snart? Egentligen har jag lov denna veckan men jag valde nästa istället eftersom de i svalöv tydligen har lov då och Lollo ska ta ledigt och vara med sina barn. Jag vill inte gå med någon annan, haha, så jag har tre dagar kvar innan jag får sova igen.

Har i och för sig fått sova jättemycket den senaste tiden. Har typ bara tittat på skins, simple life och girls of the playboy mansion (och sovit där emellan) hela tiden. Sen har jag två filmer jag ska se snart, och så ligger jag fett back på 2900 happiness haha! Fattar inte grejen. Har blivit för obsessed av tvserier och sånt så jag hinner inte med något annat. Måste plugga lite också, ju. Fick en ny uppgift av Esbjörn och en av Kristina (eller två? heter hon Kristina förresten?) Måste skriva en rapport också om praktiken samt någon omvårdnadsuppgift. Haha, pallar inte. Det är ju roligare att kolla på skins...

14 dagar kvar till Chamillionaire och jag har fortfarande inte beställt biljetter. Får göra det idag. Jag måste verkligen komma ut lite




Inga kommentarer: