torsdag 13 mars 2008

There’s a hole in the world like a great black pit. And it’s filled with people who are filled with shit .

Åh Johnny Depp! Sitter och lyssnar på soundtracken till Sweeney Todd haha, kul att jag inte ens sett filmen än men lyssnar på musiken. Finns så många filmer som jag vill se som går på bio nu. Ska fråga Lasse om han vill följa med mig i morgon, annars går jag själv. I och för sig helst lugnt för jag går hellre själv än med någon annan just nu. Haha, SÅ trött är jag på människor atm. Känns lite som jag tappar alla vänner nu också haha, men orkar inte bry mig. Faktiskt.

Snart ska Kate Mufin steriliseras. Haha! Aaaw lilla bebis, men jag vill få det gjort så snart som möjligt för hon är ju skitgammal nu kom jag på! Sen vill jag såklart döpa henne. Haha! Alice fick ju en liten lapp på sin transportbur med sitt namn. Ska i alla fall inte ha Kate i sin transportbur eftersom hon har den som sovplats nu. (Och Alice avskyr ju sin bur efter att han kastrerades. Förståligt ofc) Där ligger en kudde där i och hon ligger där alltid. Så sött. Hon ska alltid sova på alla konstiga, trånga utrymmen. Som vår strumplåda? Haha! Och nu transportlådan. Hon är så fin. Världens bästa katt. (Fast hon är så sjukt dryg på kvällarna då jag inte får stänga dörren av henne, men det är ok)



Ska gå och göra annat nu, kanske kolla på film! Eller något.
Men först, (för att de är så festligt)
Dagens +
+ Hillary (älskar mer än allt haha)
+ Kate Mufin
+ Kate Bush
+ Johnny Depp
+ Vara hemma hela dagen mmmm!!

- Det går så segt att ladda ner atm
- Opepp på ALLT (om ingen fattat de än haha)
- Haha kommer inte på mer?

1 kommentar:

Anonym sa...

Titta på sweeney todd, den e skitbra (avslöjar inget mer)^^